مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-31اقتصادي

 پروژه بازیابی گازهای مشعل در پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود


 رییس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با اجرای پروژه بازیابی گازهای مشعل، به میزان 150 هزار مترمکعب در روز از گازهای ارسالی به مشعل کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/ایلام  رییس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با اجرای پروژه بازیابی گازهای مشعل، به میزان 150 هزار مترمکعب در روز از گازهای ارسالی به مشعل کاهش خواهد یافت.

احسان نوراللهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام اقدامات و پروژه های خود را با رویکرد توسعه پایدار و در مسیر تعالی سازمانی تعریف می کند، اظهار کرد: با اجرای پروژه بازیابی گازهای مشعل، به میزان 150 هزار مترمکعب در روز از گازهای ارسالی به مشعل کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این پروژه باهدف کاهش میزان گازهای ارسالی به مشعل پالایشگاه برون سپاری شده و قرار است در مدت زمان 24 ماه این پروژه به مرحله بهره برداری برسد، گفت: بازیافت گازهای ارسالی به مشعل باعث کاهش چشمگیر آلایندگی های زیست محیطی و افزایش تولید می شود.

رییس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم های شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این شرکت در مسیر مشعل سوزی صفر (Zero Flaring) حرکت می کند، تصریح کرد: پروژه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی یک دستگاه بویلر بازیاب حرارتی روی توربین های گازی جهت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پروژه بازیابی گازهای مشعل در پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود

 پروژه بازیابی گازهای مشعل در پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود